Powered by Smartsupp

Často kladené otázky (FAQ)

Kde nájdem faktúru k tovaru?

Potrebujete daňový doklad (faktúru) k príslušnej objednávke a nemôžete ju nájsť? Všetky faktúry posielame vždy e-mailom z objednávky, preto skúste najskôr prehľadať svoj e-mail. Ak ju tam naozaj nenájdete, napíšte nám na e-mail info@virginiashop.sk, uveďte číslo vašej objednávky a my vám faktúru obratom pošleme na e-mail.

Ako vymeniť/vrátiť tovar?

Objednali ste si produkt a nevyhovuje vám? Nezúfajte, nič sa nedeje!

Pomôžeme vám s výmenou za produkt, ktorý vám bude vyhovovať, radi vám poradíme s výberom. Nerobíme z výmeny tovaru žiadnu vedu, pretože vieme, že spokojný zákazník je to najdôležitejšie – a práve o to nám ide predovšetkým!

Na vrátenie nepoškodeného a nepoužitého tovaru máte podľa zákona nárok do 14 dní od zakúpenia.

Ako teda postupovať? Je to úplne jednoduché!

Napíšte nám e-mail na adresu info@virginiashop.sk, kde nám oznámite dôvod výmeny alebo vrátenia tovaru. Ak by bola situácia zložitejšia, môžete zavolať na +421 915 055 642, no stále je potrebné potvrdenie písomnou formou.

Pre lepšiu a rýchlejšiu orientáciu priložte číslo objednávky. Ak už máte vybratý tovar na výmenu, pridajte odkaz na tento produkt. Ak nie, nebojte sa nás požiadať o radu. Radi vám s výberom pomôžeme a nájdeme to najlepšie riešenie, aby splnilo vaše očakávania a požiadavky.

Po dohode s nami vytvoríme štítok na odoslanie tovaru od vás k nám. Tento štítok po vytlačení nalepíte na starostlivo zabalený tovar a odnesiete na ktorúkoľvek pobočku Zásielkovne. Na týchto pobočkách od vás nebudú žiadať žiadne peniaze, stačí iba tovar odovzdať a dopravca zabezpečí doručenie k nám.

Tovar je možné tiež zaslať na vlastné náklady akoukoľvek prepravou. Tovar však vždy zasielajte iba na adresu:

Diviacka Nová Ves 149,
972 24 Diviacka Nová Ves

Po príchode bude tovar skontrolovaný, či nie je poškodený. Preto pripomíname ešte raz, aby bol tovar na prepravu veľmi dobre zabalený. Po kontrole bude podľa dohody zaslaný nový tovar.

Obchodné podmienky / Reklamačné podmienky

Ako reklamovať tovar?

Prišlo mi poškodené tovar

Obdržali ste poškodený tovar a zistili ste to až po jeho rozbalení? Bohužiaľ, aj takáto nepríjemná situácia sa môže stať. Vopred sa ospravedlňujeme za túto nepríjemnosť a ihneď zabezpečíme nápravu.

Po zistení vady si urobte fotografie, kde je závada jasne viditeľná. Spolu s podrobným popisom závady pošlite tieto fotografie na e-mail info@virginiashop.sk. Nezabudnite priložiť aj číslo objednávky pre rýchlejšiu orientáciu.

V niektorých prípadoch vieme zaslať iba chybnú súčiastku, v zložitejších prípadoch je potrebná výmena celého tovaru. V takom prípade je potrebné tovar zaslať späť k nám. Pri tomto postupe vám zašleme štítok, požiadajte o starostlivé zabalenie tovaru, aby nedošlo pri preprave k ďalšiemu poškodeniu. Tento štítok po vytlačení nalepíte na tovar a len ho odovzdáte na ktorúkoľvek pobočku Zásielkovne. Nie je potrebné nič komplikovane vyplňovať alebo platiť – stačí len odovzdať. Všetko ide na naše náklady.

Tovar môžete tiež zaslať na vlastné náklady, vždy však na adresu:

Diviacka Nová Ves 149,
972 24 Diviacka Nová Ves

Na vybavenie reklamácie máme podľa zákona 30 dní, avšak väčšinou to zvládame za menej ako polovicu tohto času. Ak sa reklamácia ukáže ako oprávnená, bude vám ihneď zaslaný nový tovar bez akéhokoľvek doplatku. V prípade, že reklamáciu nebudeme môcť uznať, bude tovar zaslaný späť k vám na vaše náklady. Zároveň bude potrebné zaplatiť aj prvé poštovné, ak sme ho my zabezpečovali.

Viac nájdete v našich VOP.

Prišiel mi poškodený balík

Dopravca vám doručil poškodený balík/zásielku? Tu uvádzame odporúčania, ako takúto situáciu riešiť.

Ak už pri preberaní zistíte, že je obal poškodený alebo dokonca zničený, zásielku určite nepreberajte. Odmietnite prevziať zásielku a ihneď nás kontaktujte na e-mail info@virginiashop.sk. Zabezpečíme nápravu a čo najskôr vám zašleme nový produkt. Reklamáciu pôvodnej zásielky s dopravcom vybavíme my.

V prípade, že sa rozhodnete tovar prevziať, urobte tak len s výhradou. V tomto prípade odporúčame spraviť čo najviac fotografií a zhromaždiť informácie o poškodení zásielky. Ak tovar neprevezmete s výhradou, nemôžeme reklamáciu s dopravcom riešiť.

Viac nájdete v našich VOP.