Powered by Smartsupp

Často kladené otázky (FAQ)

Kde nájdem faktúru k tovaru?

Všetky faktúry posielame vždy e-mailom z objednávky. Skontrolujte si najskôr svoj e-mail (aj spam). Ak faktúru nenájdete, napíšte nám na info@virginiashop.sk s číslom objednávky a my vám ju pošleme obratom.

Ako vymeniť/vrátiť tovar?

Nevyhovuje vám produkt? Žiadny problém – pomôžeme vám s výmenou alebo vrátením do 14 dní od zakúpenia.

Stačí napísať na info@virginiashop.sk s dôvodom a číslom objednávky. Ak je potrebné, dohodneme sa aj telefonicky: +421 915 055 642, ale potvrdenie vždy písomne.

Po dohode vám pošleme štítok Zásielkovne – odovzdáte balík bez platenia. Alebo môžete poslať vlastnou dopravou na adresu:

Diviacka Nová Ves 149,
972 24 Diviacka Nová Ves

Podrobnosti nájdete aj v Obchodných podmienkach a Reklamačných podmienkach.

Ako reklamovať tovar?

Prišlo vám poškodené alebo chybné tovar? Ospravedlňujeme sa a vybavíme to rýchlo.

Urobte fotografie závady a pošlite ich spolu s popisom a číslom objednávky na info@virginiashop.sk.

Po dohode vám zašleme štítok na bezplatné vrátenie cez Zásielkovňu. Tovar dôkladne zabaľte. Reklamácie vybavujeme do 30 dní, väčšinou skôr. Ak je reklamácia oprávnená, pošleme nový produkt.

Viac vo VOP.

Prišiel mi poškodený balík

Ak už pri prevzatí zistíte, že balík je poškodený, nepreberajte ho a ihneď nás kontaktujte: info@virginiashop.sk. Zabezpečíme nový tovar a reklamáciu vybavíme s dopravcom.

Ak sa rozhodnete balík prevziať, urobte to len s výhradou a spravte čo najviac fotografií. Bez výhrady nemôžeme reklamáciu riešiť.

Viac vo VOP.